sâmbătă, 2 iulie 2011

Alb de ...Monaco


2 comentarii:

... spunea...

N-am inteles ce legatura are albul de Monaco cu copiii lui Hristos?
O nunta din lume in inima unui om a lui Dumnezeu este o pata neagra pe un fond alb si acela daca exista.
Daca asa ar fi si mireasa lui Hristos atunci Isus n-ar mai fi mirele.
Daca exista o legatura intre intuneric si lumina atunci Isus Hristos in veci n-are dupa ce sa mai vina!
Daca promovam compromisul si daca ne atrag privirile la ceea ce lumea admira atunci nu suntem din Dumnezeu, ci din lume. Inca n-am iesit din ea si se pare ca nici nu vrem asta.

Trist este faptul ca aratm negrul lumii si despre albul neprihanirii, al sfinteniei lui Dumnezeu nici vorba.
La ce sa vina atunci lumea? Ce sa lase ea? La ce sa renunte? Cand nu este nimic care sa o atraga..caci nu este nici o diferenta...

In calatoria mea pe acest blog plec dezamagit ca pe Isus Hristos eu nu l-am gasit.

elena marin-alexe spunea...

Nu imi plac anonimii!!!.Nu discut cu fantomele....Imi place sa discut de la egal la egal cu oricine are bunul simt si curajul sa-si asume parerea pe care o lasa in casa mea virtuala.
Ma lasa rece predica ta....si asta pentru-ca minti cu nerusinare, deoarece chiar cu o postare in urma am si o "mireasa" a Domnului Isus, pe Eliza nepotica mea-la botez.
Dar de fapt, daca ai ceva minte iti dai seama ca acest site, ALB DE MIREASA- ESTE SPECIAL , doar pentru rochii de mirese...
Blogul meu celalalt: http://hai la plimbare.blogspot.com,te-ar putea satisface daca nu esti o persoana fanatica.Eu cred ca esti:) si iti spun clar ca tot ce-i prea mult strica!.
Si mai este ceva.Daca ai ales sa intri undeva sa citesti, sau sa vezi ceva imagini, nu te apuca sa scuipi caci nu se cuvine unei persoane care urmareste dragostea lui Dumnezeu.
Lasa-L pe EL sa judece!!! Tu fii lumina.